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continuous-integration/drone/push Build is passing Details

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Céleste BARBOSA 11 months ago
parent 0605418311
commit 04d9406e1a

@ -71,10 +71,6 @@ namespace UnitTesting
Assert.NotNull(fieldInfo); Assert.NotNull(fieldInfo);
int? joueurCourantAvant = (int?)fieldInfo.GetValue(regles); int? joueurCourantAvant = (int?)fieldInfo.GetValue(regles);
Assert.NotNull(joueurCourantAvant);
if (joueurCourantAvant >= regles.NbJoueursMaximum)
joueurCourantAvant = 0;
regles.PasserLaMain(); regles.PasserLaMain();
Joueur joueurCourantSuivant = regles.JoueurCourant(); Joueur joueurCourantSuivant = regles.JoueurCourant();
@ -84,9 +80,8 @@ namespace UnitTesting
int? joueurCourantApres = (int?)fieldInfo.GetValue(regles); int? joueurCourantApres = (int?)fieldInfo.GetValue(regles);
Assert.NotNull(joueurCourantApres); Assert.NotNull(joueurCourantApres);
Assert.Equal(joueurCourantAvant, joueurCourantApres-1);
Assert.Equal(joueurCourantAvant+1, joueurCourantApres);
Assert.NotEqual(joueurCourantAvant, joueurCourantApres); Assert.NotEqual(joueurCourantAvant, joueurCourantApres);
Assert.Equal(joueurCourantAvant+1, joueurCourantApres);
Assert.Equal("joueur2", joueurCourantSuivant.Nom); Assert.Equal("joueur2", joueurCourantSuivant.Nom);
} }

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