Resolution conflit readme
continuous-integration/drone/push Build is passing Details

pull/15/head
Yoan BRUGIÈRE 2 years ago
parent 240a43eb27
commit bdbc59a20f

@ -158,106 +158,6 @@ Class StubPersonnage {
}
<<<<<<< HEAD
=======
class Serializer {
+ SetPersonnage(listePerso : List~Personnage~) : void
+ SetFDD(listeFDD : List~FruitDuDemon~) : void
+ SetBestiaire(listeBest : List~Bestiaire~) : void
+ SetEquipage(listeEquip : List~Equipage~) : void
+ SetIle(listeIle : List~Ile~) : void
+ SetBateau(listeBateau : List~Bateau~) : void
+ GetBateaux() : IEnumerable~Bateau~
+ GetBestiaires() : IEnumerable~Bestiaire~
+ GetEquipages() : IEnumerable~Equipage~
+ GetFruits() : IEnumerable~FruitDuDemon~
+ GetIles() : IEnumerable~Ile~
+ GetPersonnages() : IEnumerable~Personnage~
}
class Manager {
+ DataManager : IDataManager
+ Bateaux : ObservableCollection~Bateau~
+ Manager()
+ GetPersonnages() : List~Personnage~
+ GetFruits() : List~FruitDuDemon~
+ GetEquipages() : List~Equipage~
+ GetBateaux() : List~Bateau~
+ GetBestiaires() : List~Bestiaire~
+ GetIles() : List~Ile~
+ FiltrerFDD(type : string) : List~FruitDuDemon~
+ RechercheFDD(text : string, listeFDD : List~FruitDuDemon~) : List~FruitDuDemon~
+ RechercheObjetOhara(text : string, liste List~ObjetOhara~) : List~ObjetOhara~
+ GetFavoris() : List~ObjetOhara~
+ AddBateauFavoris(bateau : Bateau) : void
}
class IDataManager {
<<interface>>
GetBateaux() : IEnumerable~Bateau~
GetBestiaires() : IEnumerable~Bestiaire~
GetEquipages() : IEnumerable~Equipage~
GetFruits() : IEnumerable~FruitDuDemon~
GetIles() : IEnumerable~Ile~
GetPersonnages() : IEnumerable~Personnage~
}
class StubManager {
+ StubPersonnage : StubPersonnage
+ StubFruitDuDemon : StubFruitDuDemon
+ StubEquipage : StubEquipage
+ StubBateau : StubBateau
+ StubBestiaire : StubBestiaire
+ StubIle : StubIle
+ StubManager()
+ GetPersonnages() : IEnumerable~Personnage~
+ GetFruits() : IEnumerable~FruitDuDemon~
+ GetEquipages() : IEnumerable~Equipage~
+ GetBateaux() : IEnumerable~Bateau~
+ GetBestiaires() : IEnumerable~Bestiaire~
+ GetIles() : IEnumerable~Ile~
}
class StubBateau {
+ RecupererBateau : IEnumerable~Bateau~
}
class StubBestiaire {
+ RecupererBestiaire : IEnumerable~Bestiaire~
}
class StubEquipage {
+ RecupererEquipage : IEnumerable~Equipage~
}
class StubFruitDuDemon {
+ RecupererFruit : IEnumerable~FruitDuDemon~
}
class StubIle {
+ RecupererIle : IEnumerable~Ile~
}
class StubPersonnage {
+ RecupererPersonnage : IEnumerable~Personnage~
}
FruitDuDemon --> Personnage : + Utilisateur
Personnage --> Equipage : + Equipage
Personnage --> FruitDuDemon : + Fruit
Bateau --> Equipage : + Affiliation
Equipage --> Personnage : + Capitaine
Equipage --> Personnage : + Membre
Equipage --> Equipage : + Allie
>>>>>>> devYoan
FruitDuDemon --> "+ Utilisateur" Personnage
Personnage --> "+ Equipage" Equipage
Personnage --> "+ Fruit" FruitDuDemon

Loading…
Cancel
Save