passage en plantUML
continuous-integration/drone/push Build is passing Details

pull/15/head
Guillaume REY 2 years ago
parent 5ec1750f9e
commit e573bab4c7

@ -2,6 +2,14 @@
```plantuml ```plantuml
@startuml @startuml
hide circle
allowmixing
skinparam classAttributeIconSize 0
skinparam classBackgroundColor #ffffb9
skinparam classBorderColor #800000
skinparam classArrowColor #800000
skinparam classFontColor #black
skinparam classFontName Tahoma
Class Bateau { Class Bateau {
+ string NomRomanise + string NomRomanise
@ -71,93 +79,93 @@ Class ObjetOhara {
Class XML_Serializer { Class XML_Serializer {
+ XML_Serializer() + XML_Serializer()
+ void SetPersonnage(List~Personnage~ listePerso) + void SetPersonnage(List<Personnage> listePerso)
+ void SetFDD(List~FruitDuDemon~ listeFDD) + void SetFDD(List<FruitDuDemon> listeFDD)
+ void SetBestiaire(List~Bestiaire~ listeBest) + void SetBestiaire(List<Bestiaire> listeBest)
+ void SetEquipage(List~Equipage~ listeEquip) + void SetEquipage(List<Equipage> listeEquip)
+ void SetIle(List~Ile~ listIle) + void SetIle(List<Ile> listIle)
+ void SetBateau(List~Bateau~ listeBateau) + void SetBateau(List<Bateau> listeBateau)
+ IEnumerable~Bateau~ GetBateaux() + IEnumerable<Bateau> GetBateaux()
+ IEnumerable~Bestiaire~ GetBestiaires() + IEnumerable<Bestiaire> GetBestiaires()
+ IEnumerable~Equipage~ GetEquipages() + IEnumerable<Equipage> GetEquipages()
+ IEnumerable~FruitDuDemon~ GetFruits() + IEnumerable<FruitDuDemon> GetFruits()
+ IEnumerable~Ile~ GetIles() + IEnumerable<Ile> GetIles()
+ IEnumerable~Personnage~ GetPersonnages() + IEnumerable<Personnage> GetPersonnages()
} }
Interface IDataManager { Interface IDataManager {
IEnumerable~Bateau~ GetBateaux() IEnumerable<Bateau> GetBateaux()
IEnumerable~Bestiaire~ GetBestiaires() IEnumerable<Bestiaire> GetBestiaires()
IEnumerable~Equipage~ GetEquipages() IEnumerable<Equipage> GetEquipages()
IEnumerable~FruitDuDemon~ GetFruits() IEnumerable<FruitDuDemon> GetFruits()
IEnumerable~Ile~ GetIles() IEnumerable<Ile> GetIles()
IEnumerable~Personnage~ GetPersonnages() IEnumerable<Personnage> GetPersonnages()
} }
Class Manager { Class Manager {
+ IDataManager DataManager + IDataManager DataManager
+ Manager() + Manager()
+ List~Personnage~ GetPersonnages() + List<Personnage> GetPersonnages()
+ List~FruitDuDemon~ GetFruits() + List<FruitDuDemon> GetFruits()
+ List~Equipage~ GetEquipages() + List<Equipage> GetEquipages()
+ List~Bateau~ GetBateaux() + List<Bateau> GetBateaux()
+ List~Bestiaire~ GetBestiaires() + List<Bestiaire> GetBestiaires()
+ List~Ile~ GetIles() + List<Ile> GetIles()
+ FiltrerFDD(type : string) : List~FruitDuDemon~ + List<FruitDuDemon> FiltrerFDD(string type)
+ RechercherFDD(text : string, listeFDD : List~FruitDuDemon~) : List~FruitDuDemon~ + List<FruitDuDemon> RechercherFDD(string text, List<FruitDuDemon> listeFDD)
+ GetFavoris() : List~ObjetOhara~ + List<ObjetOhara> GetFavoris()
+ AddBateauFavoris(bateau : Bateau) : void + void AddBateauFavoris(Bateau bateau)
} }
Class StubManager { Class StubManager {
+ StubPersonnage : StubPersonnage + StubPersonnage StubPersonnage
+ StubFruitDuDemon : StubFruitDuDemon + StubFruitDuDemon StubFruitDuDemon
+ StubEquipage : StubEquipage + StubEquipage StubEquipage
+ StubBateau : StubBateau + StubBateau StubBateau
+ StubBestiaire : StubBestiaire + StubBestiaire StubBestiaire
+ StubIle : StubIle + StubIle StubIle
+ StubManager() + StubManager()
+ GetPersonnages() : IEnumerable~Personnage~ + IEnumerable~Personnage~ GetPersonnages()
+ GetFruits() : IEnumerable~FruitDuDemon~ + IEnumerable~FruitDuDemon~ GetFruits()
+ GetEquipages() : IEnumerable~Equipage~ + IEnumerable~Equipage~ GetEquipages()
+ GetBateaux() : IEnumerable~Bateau~ + IEnumerable~Bateau~ GetBateaux()
+ GetBestiaires() : IEnumerable~Bestiaire~ + IEnumerable~Bestiaire~ GetBestiaires()
+ GetIles() : IEnumerable~Ile~ + IEnumerable~Ile~ GetIles()
} }
Class StubBateau { Class StubBateau {
+ RecupererBateau() : IEnumerable~Bateau~ + IEnumerable~Bateau~ RecupererBateau()
} }
Class StubBestiaire { Class StubBestiaire {
+ RecupererBestiaire() : IEnumerable~Bestiaire~ + IEnumerable~Bestiaire~ RecupererBestiaire()
} }
Class StubEquipage { Class StubEquipage {
+ RecupererEquipage() : IEnumerable~Equipage~ + IEnumerable~Equipage~ RecupererEquipage()
} }
Class StubFruitDuDemon { Class StubFruitDuDemon {
+ RecupererFruitDuDemon() : IEnumerable~FruitDuDemon~ + IEnumerable~FruitDuDemon~ RecupererFruitDuDemon()
} }
Class StubIle { Class StubIle {
+ RecupererIle() : IEnumerable~Ile~ + IEnumerable~Ile~ RecupererIle()
} }
Class StubPersonnage { Class StubPersonnage {
+ RecupererPersonnage() : IEnumerable~Personnage~ + IEnumerable~Personnage~RecupererPersonnage()
} }
FruitDuDemon --> Personnage : + Utilisateur FruitDuDemon --> "+ Utilisateur" Personnage
Personnage --> Equipage : + Equipage Personnage --> "+ Equipage" Equipage
Personnage --> FruitDuDemon : + Fruit Personnage --> "+ Fruit" FruitDuDemon
Bateau --> Equipage : + Affiliation Bateau --> "+ Affiliation" Equipage
Equipage --> Personnage : + Capitaine Equipage --> "+ Capitaine" Personnage
Equipage --> Personnage : + Membre Equipage --> "+ Membre" Personnage
Equipage --> Equipage : + Allie Equipage --> "+ Allie" Equipage
Ile --|> ObjetOhara Ile --|> ObjetOhara
FruitDuDemon --|> ObjetOhara FruitDuDemon --|> ObjetOhara

Loading…
Cancel
Save