passage en plantUML
continuous-integration/drone/push Build is passing Details

pull/15/head
Guillaume REY 2 years ago
parent 5ec1750f9e
commit e573bab4c7

@ -2,6 +2,14 @@
```plantuml
@startuml
hide circle
allowmixing
skinparam classAttributeIconSize 0
skinparam classBackgroundColor #ffffb9
skinparam classBorderColor #800000
skinparam classArrowColor #800000
skinparam classFontColor #black
skinparam classFontName Tahoma
Class Bateau {
+ string NomRomanise
@ -71,93 +79,93 @@ Class ObjetOhara {
Class XML_Serializer {
+ XML_Serializer()
+ void SetPersonnage(List~Personnage~ listePerso)
+ void SetFDD(List~FruitDuDemon~ listeFDD)
+ void SetBestiaire(List~Bestiaire~ listeBest)
+ void SetEquipage(List~Equipage~ listeEquip)
+ void SetIle(List~Ile~ listIle)
+ void SetBateau(List~Bateau~ listeBateau)
+ IEnumerable~Bateau~ GetBateaux()
+ IEnumerable~Bestiaire~ GetBestiaires()
+ IEnumerable~Equipage~ GetEquipages()
+ IEnumerable~FruitDuDemon~ GetFruits()
+ IEnumerable~Ile~ GetIles()
+ IEnumerable~Personnage~ GetPersonnages()
+ void SetPersonnage(List<Personnage> listePerso)
+ void SetFDD(List<FruitDuDemon> listeFDD)
+ void SetBestiaire(List<Bestiaire> listeBest)
+ void SetEquipage(List<Equipage> listeEquip)
+ void SetIle(List<Ile> listIle)
+ void SetBateau(List<Bateau> listeBateau)
+ IEnumerable<Bateau> GetBateaux()
+ IEnumerable<Bestiaire> GetBestiaires()
+ IEnumerable<Equipage> GetEquipages()
+ IEnumerable<FruitDuDemon> GetFruits()
+ IEnumerable<Ile> GetIles()
+ IEnumerable<Personnage> GetPersonnages()
}
Interface IDataManager {
IEnumerable~Bateau~ GetBateaux()
IEnumerable~Bestiaire~ GetBestiaires()
IEnumerable~Equipage~ GetEquipages()
IEnumerable~FruitDuDemon~ GetFruits()
IEnumerable~Ile~ GetIles()
IEnumerable~Personnage~ GetPersonnages()
IEnumerable<Bateau> GetBateaux()
IEnumerable<Bestiaire> GetBestiaires()
IEnumerable<Equipage> GetEquipages()
IEnumerable<FruitDuDemon> GetFruits()
IEnumerable<Ile> GetIles()
IEnumerable<Personnage> GetPersonnages()
}
Class Manager {
+ IDataManager DataManager
+ Manager()
+ List~Personnage~ GetPersonnages()
+ List~FruitDuDemon~ GetFruits()
+ List~Equipage~ GetEquipages()
+ List~Bateau~ GetBateaux()
+ List~Bestiaire~ GetBestiaires()
+ List~Ile~ GetIles()
+ FiltrerFDD(type : string) : List~FruitDuDemon~
+ RechercherFDD(text : string, listeFDD : List~FruitDuDemon~) : List~FruitDuDemon~
+ GetFavoris() : List~ObjetOhara~
+ AddBateauFavoris(bateau : Bateau) : void
+ List<Personnage> GetPersonnages()
+ List<FruitDuDemon> GetFruits()
+ List<Equipage> GetEquipages()
+ List<Bateau> GetBateaux()
+ List<Bestiaire> GetBestiaires()
+ List<Ile> GetIles()
+ List<FruitDuDemon> FiltrerFDD(string type)
+ List<FruitDuDemon> RechercherFDD(string text, List<FruitDuDemon> listeFDD)
+ List<ObjetOhara> GetFavoris()
+ void AddBateauFavoris(Bateau bateau)
}
Class StubManager {
+ StubPersonnage : StubPersonnage
+ StubFruitDuDemon : StubFruitDuDemon
+ StubEquipage : StubEquipage
+ StubBateau : StubBateau
+ StubBestiaire : StubBestiaire
+ StubIle : StubIle
+ StubPersonnage StubPersonnage
+ StubFruitDuDemon StubFruitDuDemon
+ StubEquipage StubEquipage
+ StubBateau StubBateau
+ StubBestiaire StubBestiaire
+ StubIle StubIle
+ StubManager()
+ GetPersonnages() : IEnumerable~Personnage~
+ GetFruits() : IEnumerable~FruitDuDemon~
+ GetEquipages() : IEnumerable~Equipage~
+ GetBateaux() : IEnumerable~Bateau~
+ GetBestiaires() : IEnumerable~Bestiaire~
+ GetIles() : IEnumerable~Ile~
+ IEnumerable~Personnage~ GetPersonnages()
+ IEnumerable~FruitDuDemon~ GetFruits()
+ IEnumerable~Equipage~ GetEquipages()
+ IEnumerable~Bateau~ GetBateaux()
+ IEnumerable~Bestiaire~ GetBestiaires()
+ IEnumerable~Ile~ GetIles()
}
Class StubBateau {
+ RecupererBateau() : IEnumerable~Bateau~
+ IEnumerable~Bateau~ RecupererBateau()
}
Class StubBestiaire {
+ RecupererBestiaire() : IEnumerable~Bestiaire~
+ IEnumerable~Bestiaire~ RecupererBestiaire()
}
Class StubEquipage {
+ RecupererEquipage() : IEnumerable~Equipage~
+ IEnumerable~Equipage~ RecupererEquipage()
}
Class StubFruitDuDemon {
+ RecupererFruitDuDemon() : IEnumerable~FruitDuDemon~
+ IEnumerable~FruitDuDemon~ RecupererFruitDuDemon()
}
Class StubIle {
+ RecupererIle() : IEnumerable~Ile~
+ IEnumerable~Ile~ RecupererIle()
}
Class StubPersonnage {
+ RecupererPersonnage() : IEnumerable~Personnage~
+ IEnumerable~Personnage~RecupererPersonnage()
}
FruitDuDemon --> Personnage : + Utilisateur
Personnage --> Equipage : + Equipage
Personnage --> FruitDuDemon : + Fruit
Bateau --> Equipage : + Affiliation
Equipage --> Personnage : + Capitaine
Equipage --> Personnage : + Membre
Equipage --> Equipage : + Allie
FruitDuDemon --> "+ Utilisateur" Personnage
Personnage --> "+ Equipage" Equipage
Personnage --> "+ Fruit" FruitDuDemon
Bateau --> "+ Affiliation" Equipage
Equipage --> "+ Capitaine" Personnage
Equipage --> "+ Membre" Personnage
Equipage --> "+ Allie" Equipage
Ile --|> ObjetOhara
FruitDuDemon --|> ObjetOhara

Loading…
Cancel
Save